Postanowiłem założyć oddzielny temat dla pełnej wersji gry Clash II, póki co w formie Early Access, ponieważ jak dotąd jeszcze takowego nie było, więc naprawiam swój błąd ze sporym opóźnieniem, bo, jak to mówią, "lepiej późno niż wcale".
Co prawda dyskusje o grze od dłuższego już czasu idą pełną parą na Discordzie, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby podyskutować również tutaj.
Przy okazji zapraszam również do obejrzenia rozgrywki prowadzonej przez streamera o nicku kowciu16, który co jakiś czas wrzuca jej fragmenty na YouTube:
Odcinek 1 - Początki gry
Odcinek 1 - Karawana i mięso armatnie
Odcinek 3 - Zdobywam zamek!
Odcinek 4 - Rozbudowa zamku
Odcinek 5 - Zakończenie pierwszej misji
Clash II Early Access
- BoghuteAra
- Posts: 57
- Joined: Thu Feb 04, 2021 7:16 pm
Clash II Early Access
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę.
-
- Posts: 3
- Joined: Tue Aug 17, 2021 4:28 pm
Re: Clash II Early Access
Po pierwszym hurra optymizmie czas w końcu trochę ponarzekać. Clash 2 najbardziej przypomina mi Disciples 3, tylko bez tego ewoluowania jednostek. Rozgrywka opiera się głównie na przedzieraniu i wybijaniu masy potworów. Z początku bywa trudno, ale jak awansują nam jednostki, to gra robi się łatwa i monotonna. Tak jak w jedynce nie opłaca sie rekrutować jednostek powolnych,ale silnych. Rekrutuje szybkie(jak konnica), albo strzelające.(adeptka, kusznik, łowca) Muzyka jest piekna, ale ciągle jest ta sama, a jak chcę usłyszeć jakieś inne kawałki, to nie mogę wchodzić do miasta i toczyć bitew. Przydałoby się też dać jednostkom więcej bonusów, bo różnią się tylko statystykami. Gdyby takiemu pikinierowi dać bonus w postaci kontrowania konnicy, berserker wpadałby w szał i tracilibyśmy nad nim kontrolę, skorpion używałby trucizny, czerw( o ile jest w grze) natychmiast pożerałby wrogie jednostki piechoty, ale byłby powolny i dość kruchy. Myślę, że wtedy gra nabrałby większej głębi taktycznej.