Jednostki i frakcje - newsy, pomysły twórców, komentarze
Posted: Fri Mar 12, 2021 10:09 pm
Nie ma tego dużo ale coś już wiadomo. Wygląda na to, że frakcje będą miały unikalne jednostki. To chyba dobry moment żeby poruszyć temat też tutaj.
Czarodziejka / Szamanka / Druidka
Jakiś prawilny dostojnik
Fanatyk
W tekstach do kampanii w Clash I wprost była mowa o tym, że kolonizatorzy to chrześcijanie. Myślę, że to dobry ruch twórców, że zmienili ich na "Czystowierców" / "Purian". Nie żebym był zwolennikiem konformizmu związanego z poprawnością polityczną ale w ten sposób gra nie tylko uniknie kompletnie niepotrzebnych kontrowersji ale też twórcy mają pewnie większą swobodę kreacji. Trzeba przyznać, że ultrasi z tych purian. Motyw religii będzie chyba grał większe znaczenie w otoczce C2 niż w pierwszej części. Ta krzyżo-gwiazda z okiem spoko pomysł.
Imo między statycznymi renderami i animacją z teasera jest różnica w poziomie np. tekstur. Mam nadzieje, że w grze jednostki będą ładnie animowane i dość szczegółowe. Jeśli zachowany będzie oryginalny pomysł na bitwę gdzie armie reprezentuje góra 10 jednostek na stronę to jest spory margines i chyba nie trzeba specjalnie martwić się o optymalizację. Ciekaw jestem jak twórcy rozwiążą kwestie zabitych jednostek (trzeba przyznać, że C1 to tytuł wyjątkowy pod tym względem... bez gnatów w bajorze krwi jedynka nie miałaby sporej części klimatu ... )
BTW: jeżeli temat w złym dziale, to proszę Boghute o przeniesienie z "Dodatkowe informacje".
Czarodziejka / Szamanka / Druidka
Jakiś prawilny dostojnik
Fanatyk
W tekstach do kampanii w Clash I wprost była mowa o tym, że kolonizatorzy to chrześcijanie. Myślę, że to dobry ruch twórców, że zmienili ich na "Czystowierców" / "Purian". Nie żebym był zwolennikiem konformizmu związanego z poprawnością polityczną ale w ten sposób gra nie tylko uniknie kompletnie niepotrzebnych kontrowersji ale też twórcy mają pewnie większą swobodę kreacji. Trzeba przyznać, że ultrasi z tych purian. Motyw religii będzie chyba grał większe znaczenie w otoczce C2 niż w pierwszej części. Ta krzyżo-gwiazda z okiem spoko pomysł.
Imo między statycznymi renderami i animacją z teasera jest różnica w poziomie np. tekstur. Mam nadzieje, że w grze jednostki będą ładnie animowane i dość szczegółowe. Jeśli zachowany będzie oryginalny pomysł na bitwę gdzie armie reprezentuje góra 10 jednostek na stronę to jest spory margines i chyba nie trzeba specjalnie martwić się o optymalizację. Ciekaw jestem jak twórcy rozwiążą kwestie zabitych jednostek (trzeba przyznać, że C1 to tytuł wyjątkowy pod tym względem... bez gnatów w bajorze krwi jedynka nie miałaby sporej części klimatu ... )
BTW: jeżeli temat w złym dziale, to proszę Boghute o przeniesienie z "Dodatkowe informacje".