Page 1 of 1

Clash II Early Access

Posted: Thu Nov 03, 2022 6:52 pm
by BoghuteAra
Postanowiłem założyć oddzielny temat dla pełnej wersji gry Clash II, póki co w formie Early Access, ponieważ jak dotąd jeszcze takowego nie było, więc naprawiam swój błąd ze sporym opóźnieniem, bo, jak to mówią, "lepiej późno niż wcale". ;)

Co prawda dyskusje o grze od dłuższego już czasu idą pełną parą na Discordzie, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby podyskutować również tutaj.

Przy okazji zapraszam również do obejrzenia rozgrywki prowadzonej przez streamera o nicku kowciu16, który co jakiś czas wrzuca jej fragmenty na YouTube:
Odcinek 1 - Początki gry
Odcinek 1 - Karawana i mięso armatnie
Odcinek 3 - Zdobywam zamek!
Odcinek 4 - Rozbudowa zamku
Odcinek 5 - Zakończenie pierwszej misji

Re: Clash II Early Access

Posted: Mon Nov 07, 2022 5:42 pm
by SidneyMazury
Po pierwszym hurra optymizmie czas w końcu trochę ponarzekać. Clash 2 najbardziej przypomina mi Disciples 3, tylko bez tego ewoluowania jednostek. Rozgrywka opiera się głównie na przedzieraniu i wybijaniu masy potworów. Z początku bywa trudno, ale jak awansują nam jednostki, to gra robi się łatwa i monotonna. Tak jak w jedynce nie opłaca sie rekrutować jednostek powolnych,ale silnych. Rekrutuje szybkie(jak konnica), albo strzelające.(adeptka, kusznik, łowca) Muzyka jest piekna, ale ciągle jest ta sama, a jak chcę usłyszeć jakieś inne kawałki, to nie mogę wchodzić do miasta i toczyć bitew. Przydałoby się też dać jednostkom więcej bonusów, bo różnią się tylko statystykami. Gdyby takiemu pikinierowi dać bonus w postaci kontrowania konnicy, berserker wpadałby w szał i tracilibyśmy nad nim kontrolę, skorpion używałby trucizny, czerw( o ile jest w grze) natychmiast pożerałby wrogie jednostki piechoty, ale byłby powolny i dość kruchy. Myślę, że wtedy gra nabrałby większej głębi taktycznej.